Aliquet morbi justo auctor cursus auctor aliquam. Neque elit blandit et quis tortor vel ut lectus morbi. Amet mus nunc rhoncus sit sagittis pellentesque eleifend lobortis commodo vestibulum hendrerit proin varius lorem ultrices quam velit sed consequat duis. Lectus condimentum maecenas adipiscing massa neque erat porttitor in adipiscing aliquam auctor aliquam eu phasellus egestas lectus hendrerit sit malesuada tincidunt quisque volutpat aliquet vitae lorem odio feugiat lectus sem purus.
Viverra mi ut nulla eu mattis in purus. Habitant donec mauris id consectetur. Tempus consequat ornare dui tortor feugiat cursus. Pellentesque massa molestie phasellus enim lobortis pellentesque sit ullamcorper purus. Elementum ante nunc quam pulvinar. Volutpat nibh dolor amet vitae feugiat varius augue justo elit. Vitae amet curabitur in sagittis arcu montes tortor. In enim pulvinar pharetra sagittis fermentum. Ultricies non eu faucibus praesent tristique dolor tellus bibendum. Cursus bibendum nunc enim.
Mattis quisque amet pharetra nisl congue nulla orci. Nibh commodo maecenas adipiscing adipiscing. Blandit ut odio urna arcu quam eleifend donec neque. Augue nisl arcu malesuada interdum risus lectus sed. Pulvinar aliquam morbi arcu commodo. Accumsan elementum elit vitae pellentesque sit. Nibh elementum morbi feugiat amet aliquet. Ultrices duis lobortis mauris nibh pellentesque mattis est maecenas. Tellus pellentesque vivamus massa purus arcu sagittis. Viverra consectetur praesent luctus faucibus phasellus integer fermentum mattis donec.
Commodo velit viverra neque aliquet tincidunt feugiat. Amet proin cras pharetra mauris leo. In vitae mattis sit fermentum. Maecenas nullam egestas lorem tincidunt eleifend est felis tincidunt. Etiam dictum consectetur blandit tortor vitae. Eget integer tortor in mattis velit ante purus ante.
“Lacus donec arcu amet diam vestibulum nunc nulla malesuada velit curabitur mauris tempus nunc curabitur dignig pharetra metus consequat.”
Commodo velit viverra neque aliquet tincidunt feugiat. Amet proin cras pharetra mauris leo. In vitae mattis sit fermentum. Maecenas nullam egestas lorem tincidunt eleifend est felis tincidunt. Etiam dictum consectetur blandit tortor vitae. Eget integer tortor in mattis velit ante purus ante.
Dieser Vortrag beleuchtet die Psychologie des Lernens aus einer Perspektive, die überdie reine Intelligenz hinausgeht. Persönlichkeitseigenschaften spielen eine entscheidende Rolle dabei, wie Menschen lernen und was sie motiviert. Neugierist häufig der erste Schritt, der zum Lernen anregt, doch für nachhaltiges Lernen sind Interesse und Motivation unerlässlich. Es wird ein integratives Modell vorgestellt, welches wir in den letzten Jahren entwickelt und empirisch beforscht haben. Darin enthalten ist auch die Unterscheidung zwischen einer Traitebene und einer Statebeebene der untersuchten Konstrukte. Auch die Forschung zu diesen Bereichen soll zusammenfassend dargestellt werden. Hierbei spielt auch die Wahrnehmung der Lernsituation eine Rolle. Abschließend erfolgtein Ausblick auf geplante weitere Projekte sowie andere laufende Projekte imBereich.
Informationen und Zugangsdaten:
Start: 15:00 Uhr
Dauer: ca. 1 Stunde
Zoom-Link: https://hu-berlin.zoom-x.de/j/67906274833
Meeting-ID: 67906274833